Komunikacija u korporativnom svijetu

0 Comment
3543 Views

Ako sjedneš i razmisliš o komunikaciji, shvatit ćeš da je tvoj svaki postojeći odnos izgrađen na osnovu komunikacije koju si formirao/formirala sa drugom osobom. Kvalitetna, iskrena i pravovremena komunikacija je doprinijela mnogim prijateljstvima, vezama, pa čak i odnosima sa porodicom. Iskrenost, uz uvažavanje različitih mišljenja i spremnost na priznanje da ste možda pogriješili zaista otvara mnoge sfere u odnosima sa ljudima, pogotovo u profesionalnom okruženju.

Većina nas će se kad tad u životu naći u timu od čijeg funkcioniranja zavisi ishod bitnih dešavanja. Upravo tada na snagu nastupaju tvoje komunikacijske vještine.
U današnjem svijetu “brzog života”, kvalitetna i efikasna komunikacija je od velikog značaja, upravo zbog toga je ova vještina visoko cijenjena od strane poslodavaca.

Otvorena komunikacija se može shvatiti kao primanje i pružanje informacija, bez ustručavanja. Iako nam se ta osobina može učiniti banalnom, s obzirom da komuniciramo sa ljudima oko nas svakodnevno, sposobnost za jasnom, efektivnom i efikasnom komunikacijom se lako prepozna i pozitivno odrazi na sve sfere poslovanja, a i života.

U kvalitetnu komunikaciju ulazi čitav set potrebnih osobina, na primjer:
Aktivno slušanje – vjerovatno smo svi barem jednom čuli rečenicu “slušaj da bi razumio, a ne samo da bi odgovorio”.
Poštovanje – zasigurno svakog od nas uznemirava kada nas netko konstantno prekida ili koristi mobitel dok pokušavamo da održimo razgovor. Bitno je razumjeti granice i shvatiti kako naše ponašanje djeluje iz tuđe perspektive.
Samopouzdanje – dok komuniciramo vlastite ideje i stavove, puno ćemo ozbiljnije biti shvaćeni ukoliko to činimo sa sigurnošću. Ako mi nismo sigurni u ono što govorimo, zašto bi ostali bili?
Prijateljski pristup – naravno, za sve postoji granica. Ipak, prijateljske osobine poput iskrenosti i dobrote pomažu pri izgradnji povjerenja i razumijevanja u radnoj okolini.

Kao i svaka druga vještina, otvoreno komuniciranje je nešto što se stiče. Stoga, ne treba se bojati rada na sebi i svojim komunikacijskim vještinama. Ukoliko imaš osjećaj da postoji neki aspekt koji bis mogao/mogla poboljšati, internet je pun savjeta i informacija. Promjena se ne može desiti preko noći, ali kontinuirana analiza sebe i samosvjesnost su najbitnije pokretnice bilo kakvog napretka.

Da saznaš nešto više o korporativnoj kulturi i tome kako funkcioniše biznis svijet i saznaš koliko je važna otvorena komunikacija prati društvene mreže AIESECa i prijavi se na Business Skills Academy kada prijave budu otvorene.


Postani član AIESEC-a

AIESEC traži nove članove u Banja Luci i Mostaru. O...